fbpx
ShareFifty5

Kontakt os hvis du har spørgsmål:

Charlotte Kirkegaard Flugt
Projektleder

29 63 25 16
charlotte.flugt@svendborg.dk

Følg os på:

 

Stærke Kunderelationer

Intern & ekstern kundeservice

 

Sharefifty5 har i samarbejde med ITB og Fyns Maritime Klynge udviklet kurset: ”Stærke kunderelationer – god kundeservice er god forretning”. Kursisten får ved deltagelse omfattende kompetenceudvikling indenfor kundekontakt og service, uanset om relationen til kunden foregår internt i virksomheden eller ude hos kunden.

Professionel og løsningsorienteret kundeservice, hvad enten den er digital, telefonisk eller personlig, er fuldkommen afgørende for en kundes opfattelse af virksomheden. Det handler om at kunne afdække kundens behov, at skabe tryghed og tillid i relationen og at håndtere konfliktsituationer. Det er derfor en god ide at investere både ressourcer og tid på at skabe det stærkeste fundament for medarbejdere, der arbejder med kundeservice.

 

Forretningsudvikler, tidligere salgschef og direktør for Brynk Business Academy Bjarne Brynk står for undervisningen, og b.la. opkvalificere kursisten i: typologiforståelse, selvforståelse, kommunikationsteknikker, forståelse af mersalg, konflikthånd­tering, indvendingsbehandling og meget andet.

 

Pris: 1200 kr. ekskl. moms,  kurset ”Stærke Kunderelationer – god service er god forretning” betaler man kun for forplejning, materialer og med sin tid. Undervisningen, der har en markedsværdi på ca. 9.000 kr., dækker vi.

 

Introduktionsdag

Opstart med udgangspunkt i kursisten. d. 3 februar 2020 Kl. 08.00 – 16.00

/ Hotel Christiansminde

Indhold: Personlighedstest, typologiforståelse, selvforståelse, adfærdsmønstre.

 

Målgruppe:

Kundeservicemedarbejdere, kundesupport, projektledere & serviceteknikkere. Alle der løser opgaver for kunderne via f.eks. telefon online eller mail support.

 

Specialisering // Vælg det der passer til dig 

 

Intern salg og service

D.19.-20. februar 2020 kl. 08.00-16.00

Fremtidsfabrikken II, Kvægtorvet i Svendborg

Download program her

 

 

Ekstern salg og service

D. 3.-4. marts 2020 kl. 08.00-16.00

Fremtidsfabrikken II Kvægtorvet i Svendborg

Download program her

 

Tilmelding: Du tilmelder dig kurset ved at ringe eller skrive til Lea Apollo-Rasmussen på: Tlf.: 24789323 eller mail: lea.apollo.rasmussen@svendborg.dk

 

 

Dato og Tidsrum

3. februar kl 08:00 til 16:00
19. februar kl 08:00 til 16:00
20. februar kl 08:00 til 16:00
3. marts kl 08:00 til 16:00
4. marts kl 08:00 til 16:00

Sted

Hotel Christiansminde
Christiansmindevej 16
5700 Svendborg

Kontakt

Lea Apollo-Rasmussen
Telefon: 24789323
Email: lea.apollo.rasmussen@svendborg.dk

Pris

1200 kr

Tilmelding

Tilmeld